//never mind i find someone like you\\

i förrgår så var jag på bio med klara och ellinor, det var en super bra film som jag tycker alla ska se!
började gråta flera gånger, haha..
efter bion gick vi hem till klara en sväng, sedan vid halv 10 åkte jag och ellinor till ica, och handlade massa till lise dagenefter.. och liseberg igår var jätte roligt verkligen, åkte faktiskt lisebergs banan, och det var ett stort steg för mig verkligen, det var flera år sen sist som jag åkte bergodalbana, har en fobi för det, så det var bra gjort att jag åkte den tyckte jag. sen åkte jag även flumride och colorado, och lisebergskaninernas lilla kärleks tripp eller vad man ska kalla den, haha. gårdagen var ju också den sista gången som vi "6an" var samlade tillsammans, jag tror inte att någon tänkte på det igår. men nu idag efter så tänker jag mycket på det, inte för att jag varit uppe länge men, haha. sov till typ 1 men gick upp vid halv 3 eller något. så idag kommer det fortsätta vara en tjill dag, åker till mamma sen också, ska sova över med klara och linnea men får se hur det blir med det, för jag är helt slut efter liseberg och har inte träffat mamma och systrarna på hur länge som helst.  det är ju skola imorgon. känner att jag inte är pepp på det. men man får göra sitt bästa för att kunna somna ikv för att gå upp tidigt imorgon. men det ska bli lite kul att börja skolan, träffa alla och få rutiner.
/f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0