A real man doesn't love a million girls, he loves one girl in a million ways!

Godmorgon på er! :)
Vaknade för bara några minuter sen.
Ellinor ligger alldeles intill mig och sover, och Klara ligger några meter bort och sover hon också.
Förstår inte varför jag vaknade så tidigt när det brukar vara jag som sover längst utav alla...
Kanske för att det är julafton om bara en dag?
Fatta hur kungligt det är, ååååååh.
Kanske sitter med en iphone i handen imorgon kväll.. hoppas
Helt underbart skulle det vara!!
Igår kväll som kanske alla vet kollade jag på världens läskigaste film, seriöst.
Jag har ju sett så många skräckfilmer i min dag lixom..... ha-ha-ha.................
Men fatta så hemsk, tar plastpåse på huvudet, köttar ut ögonen och äter dom, och sen trycker pepparkaksformer i ryggen och äter sedan dom "pepparkakorna" osvosv..
Och direkt efter filmen när vi försökte lugna ner oss, så blir det strömavbrott.. yeah mään underbart.
Så vi gick och tända 234656988 ljus och efter en stund kom strömmen tillbaka men så förvann den igen,
hahah K stämpel typ..
hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0