baaby we can do it, we can do it all nighttttttt

hej på er!
kom precis hem från Antons hockey träning, det var ju halvkul..
våldtog ellinor på läktaren flertal gånger.. men det är det jag kallar livet
haha ne.. men annars idag så har jag dött med cornelia, vi var i skolan så länge som det gick, ända tills vaktmästaren slängde ut oss, det kanske var vid 4 eller något, efter det så var vi utanför med alle e, hugo b, rasse å, mathilde h, sofie h, ellen h, och typ frös ihjäl!
gick sen hem till cornelia där jag somnade så fort jag kom innanför dörren.. sen skulle cornelia och hennes familj på julbord med massa fint folk. så jag gick till ellinor, när jag kom in dit ringde mamma & ellipelli och sa att dom skulle färga mitt hår, så vi åkte hem till mig och dog vid datorn, åt kycklingsallad och sen halkade vi iväg till ishallen, och efter det skulle vi till linnéa men av vissa anledningar så blev det inte så, istället prata vi lite med philippen och anton och sen gick jag hem och prata med jeffrey i telefon och nu sitter jag här och ska ner och färga håret, tråkigt inlägg.. säg några av mina inlägg som inte är tråkiga? heheheheheh ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0