baby, i hear melodies when your heart beats. baby it sings to me like falalala

heiiiiii allihoppa haha, ne men hej :)
tycker det har varit en redigt bra fredag,
ellinor följde med mig hem efter skolan. när jag kom hem så hade jag ett nytt rum men det blev bara en snabb titt för jag och ellabus skulle ner till OK och hyra en film vi såg i skolan, världens snyggaste och snällaste kille som dissar sin bitsch till X och väljer den mobbade, åååh de är så fint! (kommer bilder i slutet)
men den filmen hade dom såklart skickat tillbax för den var gammal.. så vi hyrde en annan.. vet inte vad den heter men den handlade om massa bruds. efter filmmyset så gick vi till jakob, där var även, hugo j, jens l, valle s.
det var inte sådär dööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö kul..
lite överdrivet med Ö:n men ja.. det var för att man skulle fatta hur tråkigt det faktiskt var.. :S
ellinor åkte hem där ifrån rätt snabbt! kanske vid 10? jag åkte hem någon gång efter 11.. känner att det här inte leder någonstans. vi hörs imorgon.. kanske



@google
det var svårt att hitta bilder till filmen, men där har ni iallafall några.. killen på bilden längst ner till höger är robbie, precis en sådan kille det vore finnas fler av. det skulle inte göra ett dugg om det regnade ner några från himmlen.
/f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0