Den som får dig att tänka om, ändra uppfattning.

Jag har alltid kommeterat andras utseende och även mitt eget, snackat skit osv..
Alltid hittat något dåligt på alla andra och även mig själv.
Skrattat åt folk, jag har tyckt att jag varit tjock sens jag var "liten" och tycker det än.
Jag har brytt mig alldeles för mycket om hur man ser ut, vad man har på sig, hur man skriver, vad man gör, vad man har för saker, osv.
Men nu har jag lärt mig att det spelar ingen roll hur man ser ut, vad man har på sig, vad man har för mobil, för det är endast insidan som räknas.
Man kan inte dömma någon man inte känner vilket jag alltid gjort.
Man ska inte trycka ner andra, för varje person är helt underbar.
För någon är den personen perfekt!
Man ska stå upp för varandra, hjälpa varandra efter varje fall!
Torka tårarna, inte skapa dom!
Hjälpa varandra så att alla mår bra, ingen ska behöva må dåligt!
Alla ska vara trygga och känna att den har kompisar, man ska inte falla med grupptrycket bara för man tycker dom kompisarna som röker är coola, det är inte coolt om man inte vill det.
Man ska vara sig själv, ingen annan.
Tack för du fått mig att tänka om Jeffrey! :love:


Kommentarer
Postat av: Jeffrey Isaksson!

Du är ju bara för gullig! :) <3

2011-12-22 @ 14:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0