Klara in the house :D

hej jag har lovat felicia att gästblogga, så här kommer ett inlägg i från miig ^^

Jo eftersom jag inte brukar blogga så kanske inte detta inlägg blir så bra, menmen :)

Just nu är jag hemma hos min pappa och ska klä granen för att sen kunna gå till mamma så Ellinor och Felicia kan komma för vi ska sova där inatt :D
Felicia har lovat att ta med sig lite filmer och jag tror att vi kommer att gå till ica och köpa en FET godis påse och varsinn benn&jerry, som vi alltid gör, när vi sover över ^^

Felicia kommer nog (förhoppningsvis) uppdatera hemma hos mig sen men det vet man ju aldrig..

Fan va skönt att det bara är 2dagar kvar till julafton! :D
Både jag och felicia vill ha en iphone så vi hoppas på det bästa! Som jag har förstått så har felicia lagt upp måååååååånga bilder ;)
hejdå ifrån mig så länge, Pusspuss ♥  

Här kommer en väldigt fin bild på vår julgran från en väldigt bra webb, eller?!?! ;)





Inte riktigt klar men........ ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0