Säg aldrig för mycket till den du litar på , för den du litar på litar ochså på en annan

hel dillig dag,
först vakna vid 5 att man har dunkade huvudvärk för att man legat hela natten med musik i hörlurar och somnat med det, det händer mig alltid. smarthead!!
sen duscha och fixa sig och sen äta, och såklart spilla ner sig med youghurt så man fick duscha och byta kläder igen.. sen gå ner mot stan för att möta ellinor och köpa julklappar, jag köpte min första och sista julklapp idag, ett hundben till min hund. helt meningslöst när hundbenet var helt ruttet och förstelnat så Laban inte kunde äta det.. (gav han benet tidigare, eheheh..)
sen efter stan åkte vi hem till ellinor och mös med hennes små kattbebisar, sen hem till mig och nörda..
ska alldeles straxt sova, men innan det vill jag säga tack till alla som klickat in på min blogg och gjort att jag har besöksrekord :D puss!
bild från Gotland.
bild från marstad, 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0