***

tjuluuululu jao matthy style

igår mötte jag louise vid tåget efter det  kollade jag ellinor,klara,louise på aktivungdoms dansuppvisning efter det gick jag och louise till ishallen, mysig men varm dag. dansarna var sådär i år, inte alls lika bra som dom brukar...
sen på kvällen så var jag och louise med ollie och hugo, sen kom jag hem vid nio ???
packade in kläder och andra tråkiga grejsimojser, somnade vid halv tolv kanske..
sen imorse ringde klockan 6 och jag tänkte att jag att jag kunde ligga o dra mig till 7, så jag stänger av alarmet och tänker att jag inte kommer somna om, men jo såklart jag gjorde, vaknade vid kvart över 7 i stress. japp, de gjorde jag.
dagen i skolan har varit awesome, ELLER?!?!?!?!
jo den har varit helt k, massa fint folk, åååh :D
lektionerna har varit mindre kul, cp ryck på alla lärare. om jag hade varit rektor så hade jag sparkat dom allihopp!!!
fel vecka på månaden helt enkelt.
nu blir det bildbomb på världens snyggaste kille rååååå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0