14:44

hej på er sötisar!
är rätt så förskyld just nu. ligger bara och drar mig i soffan. så finns inget att skirva om. jag skulle ha varit med louise grankottNN idag men det kunde jag inte pga förskyldningen.. blir vell film ikväll med pappa och ida.
mamma fyller år idag, men firade henne igår för att hon skulle iväg med sina kompisar till jönköping ikv och på på hotell eller något sånt. och imorgon fyller min lodsas mamma ida år så blir kanske att fira henne då.
bjuder  på lite bilder sen blir det att gosa ner sig i soffan med one piecen och kolla på tv.
vi hörs, puss!
bild från toan på Finlandsbåten
bild från webben, tagen igår
gammmmmmmmal bild tagen hemma hos farmor
webb bild, tagen i förrgår
någon gamal bild på ellinor med ny redigering


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0