i en stad där ingen längre bor ~

hej allihopp , förlåt för min oförberedda blogg paos, kan säkert bli många fler sånna..
men nu när jag visst hade gott upp en timma förtidigt så har jag ju äntligen tid till att uppdatera bloggen.
imorse så ringde klockan vid 6 . jag låg och tänkte på att jag inte orkade gå upp osv..
men gick upp ca.10över6 tog på mig platta håret sminka mig, sen väntar ja på att mamma ska komma upp. men det gör hon inte så jag får göra min frukost själv och när jag ätit och ska cykla iväg till ellinor så kommer mamma och säger att jag får sjus till skolan idag vid kl8.
för jag trodde jag skulle cykla och då cyklar jag senast halv8 därför måste ja gå upp så tidigt men nu hade ju det inte behövts då.. känns lite tråkigt att veta att jag kunde sovit en timma längre om ja ville.. och nu gör visst mamma frukost åt mig när ja redan har ätit, GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
vi får höras.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0